This ad has been approved by wgzimmer.ch

Let a room Let a room

Dates and rent

Starting from 12.7.2024

Until 09.08.2024

Monthly rent sFr. 700 .–

Address

State Winterthur & Agglomeration

Address Reitweg 7

City 8400 Winterthur

Neighbourhood Stadt Winterthur

Nearby Altstadt Winterthur
Bahnhof Winterthur
Bahnhof Zürich




Google Translate Large map to print out

Description

The room isSehr gross, hell, gemütlich und praktisch eingerichtet

We are looking for

Hi Zusammen
Da ich im Sommer für einen Monat auf Reise bin, vermiete ich meine ganze Wohnung. Es sind 4 Zimmer, in einem wunderschönen Altbau. Bei den Daten bin ich +/- flexibel. Wenn Du etwas früher kommen willst und später abreist, ist das kein Problem. Ich freue mich auf Deine Kontaktaufnahme.

We are

Hi Zusammen
Da ich im Sommer für einen Monat auf Reise bin, vermiete ich meine ganze Wohnung. Es sind 4 Zimmer, in einem wunderschönen Altbau. Bei den Daten bin ich +/- flexibel. Wenn Du etwas früher kommen willst und später abreist, ist das kein Problem. Ich freue mich auf Deine Kontaktaufnahme.

Contact

Please click here to
see the contact details.

Questions and Answers (FAQ) | News | Check Scam Mail | Terms and Conditions (AGB)

Post a free ad: Advertise your room | Looking for a room? Advertise here

Browse ads: Find a room in a a flat | Find a new flatmane

Furnished apartments - rent or sublet your home: UMS Temporary Housing www.ums.ch