New flatshare formation Look for a room

Dates and rent

Starting from 1.7.2024

Until No time restrictions

Rent sFr. 900 .-

Address

New flatshare formation

State Lucerne

Neighbourhood

Nearby Stadt Luzern, aber auch Umgebung wie Ebikon, Emmenbrücke, Seetal,..


Google Translate

Description

I am looking for Eine WG- Mitbewohner/in, welche/r auch Interessiert an einer Neugründung WG ist. Du solltest ehrlich, kommunikativ und offen sein.

I am 27ig und wohne aktuell alleine. Ich bin im Studium zur Pflegefachfrau in Luzern. Meine Hobbys sind Reisen, Zeit mit Familie und Freunden verbringen, Sport usw.
Ich geniesse die Zeit nach dem Feierabend für mich alleine, würde mich aber über gemeinsame Zeit bei einem Abendessen oder Unterhaltung freuen.

Contact

Please click here to
see the contact details.

Questions and Answers (FAQ) | News | Check Scam Mail | Terms and Conditions (AGB)

Post a free ad: Advertise your room | Looking for a room? Advertise here

Browse ads: Find a room in a a flat | Find a new flatmane

Furnished apartments - rent or sublet your home: UMS Temporary Housing www.ums.ch